Riboflavin ali vitamin B2 ima pomembno vlogo pri pridobivanju energije in številnih drugih funkcijah v telesu.

Med vsemi vitamini je prav ta najbolj zastopan v živilih, čeprav ga večinoma nobeno živilo ne vsebuje veliko.Najdemo ga predvsem v živilih živalskega izvora, žitih in zeleni zelenjavi. A dobro preberite ta članek, kajti vitamin B2 je poleg kolagena in vitamina C najbolj zaslužen za lepo in sijočo kožo. In seveda ne pozabite na vodo in dovolj pitja.

Pomanjkanje vitamina B2

Pomanjkanje riboflavina je sicer dokaj pogosto, vendar ne povzroča nobene bolezni in nikoli ni zelo nevarno. Razlog za to je, da se večina riboflavina v telesu reciklira, torej ponovno uporabi. Presežek riboflavina se iz telesa izloči z urinom.

Znaki pomanjkanja se lahko kažejo kot razpoke v kotičkih ustnic, boleč jezik in dermatitis. Glavni učinek pomanjkanja na metabolizem je zmanjšana oksidacija maščobnih kislin in upočasnitev metabolizma. Pomanjkanje riboflavina povezujejo tudi s pomanjkljivo absorpcijo železa, do česar lahko pride zaradi sprememb v resicah tankega črevesa. Če nam primanjkuje riboflavina, je pogosto tudi pomanjkanje vitamina B6.

Liza - 45/2017

Članek je objavljen v reviji
Liza - 45/2017

Želite prejemati revijo v svoj nabiralnik?

Naročite se lahko po telefonu 04 511 64 44,
ali preko spletne naročilnice.

Revija je lahko tudi lepo darilo.
Naročite revijo za svoje najdražje ali prijatelje.