Torbice, tiste 'ta velike', te so ženska strast. Vanjo lahko pospravimo pol kopalnice, pol pisarne in mini garderobo, včasih tudi kuhinjo.

Kaj vse ženske nosimo v njih? To je vprašanje za milijon dolarjev! Na koncu pa se zaradi velike teže zdi, kot bi v njej nosile kamenje.

Čeprav izgleda tako privlačna, prijazna (ker lahko vanjo stlačimo pol stanovanja) in rešiteljica ženskih težav, je realnost malo drugačna, saj lahko velike torbe zelo škodijo telesu in postavi.

Študije pravijo, da več kot polovica žensk trpi za bolečinami, ki jih povzročajo pretežke torbice.

»Ženske torbice, so včasih zelo težke, v povprečju kar 3 do 5 kg, kar je velik napor za telo, to pa vodi do bolečin v hrbtu, krive drže in drugih zdravstvenih težav. Veliko žensk se obrača na nas s težavami v vratu in zgornjem delu hrbta, večina pa se ne zaveda da bolečine prihajajo od vsakodnevnega nošenja pretežke torbice.« pravi R. Loatey iz britanskega združenja kiropraktikov.

Velike težke torbice imajo tako vpliv na vrat, ramena, hrbet in posledično na roke, boke in noge. Povzročajo lahko krivo držo, artritis in krče na različnih delih telesa.

Nošenje torbice ima namreč velik vpliv na našo držo in gibanje, tudi če tega v večini primerov sploh ne opazimo, saj se naše telo vedno prilagodi in kompenzira, tako da imamo občutek, da se držimo naravnost, poškodbe pa lahko občutimo šele na dolgi rok.

Še večja obremenitev pa je, če težko torbico kombiniramo z visokimi petami, kar telo še bolj vrže iz ravnotežja.

Kako omiliti slabe učinke težke torbice:

  •    Iz torbice odstranite vse česar res ne potrebujete, vsaka najmanša stvar šteje. Manj teže = manj bolečine.
  •    Izberite torbico, ki ima širši pasek za ramo, tako se teža bolj enakomerno razporedi.
  •    Menjajte stran kjer nosite torbico, ne nosite je vsak dan na isti rami.