Kakšno hrano bi morale jesti ženske, da ohranijo srečne in zdrave hormone? Kakšni hrani se morajo izogibati? Preberite v nadaljevanju!

Barvita rastlinska hrana:

  • jejte celo paleto barvitih rastlin in jagodičevja, na primer borovnic in robidnic. Te vsebujejo veliko količino edinstvenih antioksidantov, ki pomagajo ublažiti učinek stresa na telo. Zelena listna zelenjava je še posebej bogata z magnezijem, ki je nujen za zdravo prsno tkivo in za sproščanje.

5 vrst hrane za srečne hormone

Družina kapusov in rep:

  • vključno z brokolijem, cvetačo, ohrovtom, zeljem in brstičnim ohrovtom vsebujejo visoke stopnje substanc, ki jih potrebujemo za učinkovito estrogensko ravnovesje.

Morske alge:

  • kot na primer nori in nekatere soli so vir joda, ki je odločilen za ustvarjanje ščitničnih hormonov.

5 vrst hrane za srečne hormone

Brazilski oreščki:

  • vsebujejo selen, ki je odločilen za optimalno delovanje ščitnice.

5 vrst hrane za srečne hormone

Mastne ribe:

  • na primer divji losos ali sardine ob spremljavi lanenih semen, semen chia, pekanovih orehov in navadnih orehov - to so viri esencialnih maščobnih kislin omega 3, ki so potrebne za zdravo hormonsko ravnovesje.

5 vrst hrane za srečne hormone

IZOGIBAJTE SE:

  • alkoholu, kofeinu, transmaščobam, rafiniranim sladkorjem in sintetičnim substancam, ki jih najdemo v pesticidih, zdravilih in izdelkih za nego kože.

Vas zanima več o hormonih? Preberite še Znaki menopavze in nasveti za naravno pomoc

Liza - 13/2017

Članek je objavljen v reviji
Liza - 13/2017

Želite prejemati revijo v svoj nabiralnik?

Naročite se lahko po telefonu 04 511 64 44,
ali preko spletne naročilnice.

Revija je lahko tudi lepo darilo.
Naročite revijo za svoje najdražje ali prijatelje.